Tuesday, February 21, 2012

Duit dihujung jari

Assalamualaikum..., Salam Sejahtera.

New annoucement!!!! Dengan ini beta secara rasminya mengisytiharkan bahawa beta telah mengambil keputusan untuk menjana harta pusaka beta dengan cara melakukan 9/10 dari punca rezeki seperti yang telah ALLAH TA'ALA firmankan, untuk kita sebagai umat islam melakukannya. :)

Ok2..., nak gtau..., saye telah pun berjaya mengikuti seminar usahawan internet selama 3hari 2 malam start 18hb Feb hingga harini (19hb Feb). 1st time la beb gua kursus tak tdo..., kalo keje tu kursus seminggu kat resort memanjang tdo jer. penceramah kat depan kami kat blkg buat keje lain. Kursus usahawan ni dah banyak memberi ilmu dan maklumat yang cukup cukup cukup berguna untuk saya aplikasikan bagi menjana wang poket yang tek seberapa nie..., yela kiter ni bukan anak orang kaye kan...

Link nyer kat bawah nie, kalo tak nampak gak kat belah kiri tu dah ade dah saye letak.

Link ke Facebook Klik Disini
Link ke Blogspot Klik Disini

So, thanx a lot to all penceramah muda (21thn) sume nyer. dah jadi jutawan. respek la beb. nyesal tak buat biz ni dulu awal2. MLM gak aku buat. jahanam. takpe... setiap perjalanan dalam hidup nie ade hikmah bila tiap kali ade masalah. Tu tanda ALLAH nak uji kekuatan kita.... InsyaALLAH aku berdo'a agar ALLAH buka kan pintu rezeki yang luas untuk aku berjaya di dunia. Dan AKHIRAT. InsyaALLAH...


Thanx for spent time read my blog!! =)

No comments: