Wednesday, December 30, 2009

Aku Yang 'Baru'..

Sudah setahun tiga bulan berlalu selepas semua peristiwa pahit yang banyak memberi impak terhadap perubahan dalam hidupku. Kerja, bisnes, kawan, semuanya dah berubah. Unit tempat aku kerja ni pulak dah bertambah besar, staf pun dah bertambah ramai. Tapi masalah tetap ada dimana-mana, so pepandai la aku yang besar panjang ni 'setelkan' sendiri masalah kerja yang aku hadapi.

         Rini (Rabu, 29 Disember 2009) aku tergerak hati nak bukak balik blog aku nih.., "WOI DAH NAK MASUK 2010 LA!!!". Eh?? yeke?? hehehehe..., tgk blog 'BEN ASHAARI' nampak mcm best plak, baru start da ramai 'visitor'. Jeles bro jeles!!! hehehehehe...., "Ben!! ajar skit" hehehehe..., yela aku ni bukan dah multimedia..., ko tu programmer...hehehehe... Ha...lupe nak bgtau..., dalam unit aku ni ade toyol..., name je mcm kaye.., memang kaye pon.., laki die yang kaye..., tapi kejenye dok kat mana makanan anda disitu lah dia akan 'sambar'. Ibarat kata lain, 'pantang depa' la...., yes memang die ade mintak izin..., tapi kalo kite dok senyap jek memang abes la... hehehehehe..., 2 beg aku orang bagi aku bagi kat die pinjam last2 skali die 'buat harta'. Wah..., itu barang bukan murah tau, sebab tu la aku dapat dari orang laen. hahahaha...

           Off la citer ngumpat orang nih, buar dosa jek, mcm janggal la plak lelaki ngumpat. Macam 'awwww..' plak, gua gANAZZ!!!! HUaRGHHHH!!!!! hah sudah...., jangan nak ngarut kat sini..., yang ilang kawan blog aku..., ok la tetam-teman sekalian..., hurm..., 'hope u all' rerajin la menziarah blog yang tak seberapa gempak ni k...  aku pon bukan 'expert' sangat nak menulih blog nih... tapi paperpon aku akan cuba dan belajar tuk jadi ter'BAEK punyerrr...' tuk anda sahabatku sekalian...

Salam ukhuwah dariku.